Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen.
A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és
védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális
arculatát.
A veresnyen részt vehet minden ebben a témában jártas szakember, így például ügynökségek, vállalatok, grafikai stúdiók, marketingosztályok, szabadúszók, vagyis a márkaépítéssel foglalkozó alkotók. A résztvétel nevezési díjhoz kötött, azaz fizetni kell minden egyes feltöltött munkáért.
Két globális és hat földrajzi kategóriában lehetett elnyerni elismeréseket. A globális kategóriában a "Legjobb Márka a Világon" (BBA, BEST BRAND OF THE WORLD GOLD MEDAL) és a "Legjobb Képviselet a Világon" (BBA, BEST AGENCY OF THE WORLD GOLD MEDAL) címet kapta meg a közreműködő. Ennek az utóbbinak lett egyedüli birtokosa, és így kapta meg az elismerő emlékplakettjét Vörös Botond.
A földrajzi kategóriában a legmagassabb pontszámot elérő résztvevő, a legjobb megnevezéssel (BBA, BEST OF...GOLD MEDAL) arany emlékplakett birtokosa lehetett minden zónában, így Afrikában, bár itt nem osztottak fődíjjat, Ázsiában, Latin-Amerikában, Észak-Amerikában és Kanadában egy csoportban, Óceániában és végül Európában és Oroszországban egy csoportban - ebben a kategóriában Vasvári Péter két munkájával - FISH és BLACK CAT - a legnagyobb pontszámot kapva második helyezésként, azaz "runner-up" oklevélben részesült.
A pontozási és kiválasztási kritériumok a következő szemponok alapján
volt meghatározva. A vizuális eredetiség, új innovatív megoldás
megjelenése és összhang a megvalósított márka, logó - grafika - és az
elvárt céloknak, leírásnak megfelelően kialakított harmónia egysége.
Röviden, a leírás milyen módon tükrözte az adott létrejött márkát.
A 41 országból indult versenyzőket nemzetközi zsűri neves szakemberei pontozták, így Álvaro Pérez Spanyolországból, David Bouwer Dél-Afrikából, Liu Yongqing Kínából, Shanoo Bhatia Indiából, Siniša Sudar Horvátországból, Marcelo Ghio Peruból, Ken Shadbolt Ausztráliából, Ma Eugenia Plate Argentínából és Friedrich Detering Németországból.
A veresnyen részt vehet minden ebben a témában jártas szakember, így például ügynökségek, vállalatok, grafikai stúdiók, marketingosztályok, szabadúszók, vagyis a márkaépítéssel foglalkozó alkotók. A résztvétel nevezési díjhoz kötött, azaz fizetni kell minden egyes feltöltött munkáért.
Két globális és hat földrajzi kategóriában lehetett elnyerni elismeréseket. A globális kategóriában a "Legjobb Márka a Világon" (BBA, BEST BRAND OF THE WORLD GOLD MEDAL) és a "Legjobb Képviselet a Világon" (BBA, BEST AGENCY OF THE WORLD GOLD MEDAL) címet kapta meg a közreműködő. Ennek az utóbbinak lett egyedüli birtokosa, és így kapta meg az elismerő emlékplakettjét Vörös Botond.
A földrajzi kategóriában a legmagassabb pontszámot elérő résztvevő, a legjobb megnevezéssel (BBA, BEST OF...GOLD MEDAL) arany emlékplakett birtokosa lehetett minden zónában, így Afrikában, bár itt nem osztottak fődíjjat, Ázsiában, Latin-Amerikában, Észak-Amerikában és Kanadában egy csoportban, Óceániában és végül Európában és Oroszországban egy csoportban - ebben a kategóriában Vasvári Péter két munkájával - FISH és BLACK CAT - a legnagyobb pontszámot kapva második helyezésként, azaz "runner-up" oklevélben részesült.
Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája
A 41 országból indult versenyzőket nemzetközi zsűri neves szakemberei pontozták, így Álvaro Pérez Spanyolországból, David Bouwer Dél-Afrikából, Liu Yongqing Kínából, Shanoo Bhatia Indiából, Siniša Sudar Horvátországból, Marcelo Ghio Peruból, Ken Shadbolt Ausztráliából, Ma Eugenia Plate Argentínából és Friedrich Detering Németországból.
(forrás:
Kreatív Online )
No comments:
Post a Comment